Regulamin wizyt

1. Pierwsza wizyta pupila jest wizytą zapoznawczą. W jej trakcie może się odbyć od razu pełna, umówiona przez klienta wizyta lub oswojenie pupila z salonem, groomerem i pielęgnacją. W przypadku pierwszej wizyty czas może być dłuższy niż standardowo, natomiast podczas samego zapoznania pupila wizyta trwa krócej niż standardowo.
2. Do salonu zapraszamy wszystkie szczeniaki już od trzeciego miesiąca życia. Ważne jest to, aby miały wykonany komplet niezbędnych szczepień. Wizyta zapoznawcza jest bardzo istotna w dalszej pielęgnacji starszych psów i innych pupili.
3. Właściciel lub osoba przyprowadzająca pupila na wizytę proszona jest o poinformowanie groomera o ewentualnych chorobach oraz stanie zdrowia pupila. Bardzo ważne jest też aktualne szczepienie na wściekliznę.
4. Podczas ustalania wizyt psów, które nigdy nie były w salonie bardzo istotne jest poinformowanie o ewentualnej agresji oraz reakcjach na zabiegi(suszenie, odgłos maszynki, ruch nożyczek). Podczas pierwszej wizyty, przed przystąpieniem do umówionej usługi, zostają sprawdzone reakcje psa lub innego pupila na podstawowe zabiegi. W przypadku agresywnych lub bardzo wystraszonych psów/ kotów może nastąpić rezygnacja z wykonania usługi, przede wszystkim dla dobra Państwa pupili.
5. Jeżeli suczka/kotka jest w ciąży lub w trakcie cieczki należy poinformować o tym groomera. Również w przypadku pupila posiadającego pchły taka informacja jest wymagana.
6. Pielęgnacja pupili jest wykonywana tylko przy użyciu profesjonalnych kosmetyków oraz sprzętu. W moim salonie stawiamy na jakość świadczonych usług, dlatego z każdym pupilem pracuje na czysto, co oznacza obligatoryjną kąpiel podczas każdej wizyty. Odpowiednio oczyszczona skóra i sierść pozwala na odpowiednią pielęgnację i jakość usługi. W uzasadnionych przypadkach kąpiel nie będzie wymagana.
7. Wizyta w salonie groomerskim powinna być dla Państwa pupili przyjemna, bezstresowa oraz bezpieczna. W związku z tym podczas wykonywania pielęgnacji obecność właściciela nie jest wskazana. Psy/ koty zachowują się zupełnie inaczej przy swoich właścicielach, mogą się wyrywać, szczekać, niecierpliwić i utrudniać wykonywanie usługi, co wydłuży czas wizyty oraz może negatywnie wpłynąć na jej przebieg. W szczególnych sytuacjach właściciel pupila może zostać podczas wizyty w salonie, jeżeli tak zadecyduje groomer.
8. Podczas umawiania pupila na wizytę ważne jest poinformowanie o ewentualnych kołtunach lub złym/zaniedbanym stanie szaty zwierzęcia, w celu zarezerwowania przez salon odpowiedniej ilości czasu na pielęgnację.
9. Wizyta w salonie groomerskim jest równoznaczna z akceptacją regulaminu oraz publikację wizerunku Państwa pupila.
10. W przypadku chęci zmiany terminu, godziny lub całkowitej rezygnacji z wizyty prosimy o taką informację conajmniej dzień przed umówioną wizytą. Klient ma również obowiązek jak najszybciej poinformować o ewentualnym spóźnieniu.
11. Aby wizyta w salonie groomerskim była przyjemna i pomyślna dla pupila, groomera oraz właściciela, bardzo prosimy o stosowanie się do powyższych zasad.

Kontakt

Tel. 662 852 566
tengroomer@gmail.com
Myślenice, ul. Piłsudskiego 32